2008. szeptember 16., kedd

Átmeneti unaloműző Zsuzsának

Elnézést, hogy nem írtam múlt hértfőn, ahogy akartam, de... nem is tudom már, mi volt. Elég zűrös hét volt. Múlt héten mégsem volt szabadnapom (így szombaton lesz az első 2 hét után), a csütörtök lett volna, de Lorena rosszul volt, és felajánlottam, hogy bemegyek helyette (a Teréz-anya-díjakat ezúton várom). Szegényen nagyon röhögtünk (bár én biztos nem viseltem volna olyan jól, mint ő), ugyanis állandóan pisilnie kellett, de az állandót szó szerint értsétek! Elment múlt szerdán a dokihoz, aki azt mondta, fertőzés, kapott valami antibiotikumot, amitől ugyanúgy kellett wc-re járnia, de még szédült, meg extra rosszul is volt, emiatt mentem én dolgozni csütörtökön. Visszament a dokihoz, ááá, mégse fertőzés, mégse szedje a gyogyit. Na, ettől jobban lett, csak az a wc-re járás... Elkezdte számolni, asszem pénteken reggel 6-tól este 6ig olyan 80-szor volt. Vasárnap nem bírta tovább, munka közben kikészült, ott 2 óra alatt 20x kellett mennie, be kellett vinni a kórházba. Itt is remek orvosok vannak, közölték, hogy "rejtély", mi lehet a baja, végül mondták, hogy vagy enyhe fertőzés, vagy volt egy kis veseköve, ami most távozott... Azóta jobban van, már "csak" 20x ment tegnap. Azért én beparáztam rendesen, hogy mi baja lehet, ő meg zombiként mászkált itthon, nem volt valami felemelő.

Aztán persze suli is volt, ami nagyon jó, élvezem. Amikor magyaráznak, akkor értem, akkor van baj, ha valami feladatot kell csinálni... Van kommunikáció, asszem mindenkinek volt ilyen tantárgyhoz szerencséje. Tartottam is tőle, mert otthon halál unalmas: a jelek így, a jelzések úgy, a kommunikáció ilyen egységei meg egyéb hülyeségek, amtől az ember feje az asztalra koppan. szerencsére itt gyakorlatiasabbak: hogyan írjunk riportot, jegyzetelés tárgyalásokon, szövegsűrítés. A többi tantárgy is jó, részletekbe nem megyek bele, gondolom, ennek mindenki örül.

Szerencsére a hétre olyan beosztást kaptam, hogy hétfőn is tudtam menni, és holnap is ott tudok lenni egész nap, aztán 17-23ig dolgozom. Szombaton szabadnap, ami valószínűleg alvásból fog állni.

Az idő elromlott, ősz van:( Esik és fúj, bár itt 52 hétből 47-48 ilyen...

Végül néhány kép. A bal oldalon látható kupac a szemét, amit típustól függően fekete/szürke/kék/rózsaszín zsákokba teszünk. Ami a zsákokon van, az háló, mégpedig a kép jobb oldalán strázsáló sirály miatt (épp csak a feje látszik sajna). Ahogy meglátják, hogy kivisszük a szemetet, már gyülekeznek, mint ama bizonyos kisebbség képviselői lomtalanításkor. Ha nincs háló, vagy rosszul van elhelyezve, nekiesnek a zsákoknak, és óriási kupit hagynak maguk után.

Ez pedig a lakótársam, Kris, amint vadul tévét néz:)

6 megjegyzés:

  1. Dear Csenge!

    Amennyiben főnököm olvasná a blogot akkor nem unatkozom ám!

    Az egy egész másik Zsuzsa...

    De köszönöm az urológiai helyzetképet Skóciából.

    Derűsebb időt kívánok!
    Itt 2 napja esik és hideg is van, így tegnap befűtöttünk.

    Szia:

    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  2. sziasztok

    továbbra is a blogiró elérhetőségét keresném.

    VálaszTörlés
  3. Szia Csenguskám!

    Mondd meg Lorenának, hogy simán felfázott. Jobbulást kívánok neki és ne menjen orvoshoz, mert még rosszabbul lesz.
    Te pedig nagyon ügyes vagy a suliban!!!
    Puszillak Éva

    VálaszTörlés
  4. Pedig olvassa a blogot. :)
    Csak nem szól hozzá.
    Ilyen ez...

    Szilárd

    VálaszTörlés
  5. CC, egy másik Zsuzsa az!! Akinek rengeteg ideje van, és nem is dolgozik, így 1értelműen nem lehet G. Zsuzsa!! Én mindig igazat mondok!!:)

    VálaszTörlés
  6. Nem is Rá gondoltam ám én sem :)))
    De ha Rá gondoltam volna, akkor azt is gondolnám, hogy dolgozik éppen eleget ahhoz - kicsit többet -, hogy itt múlassa az időt. :)
    Ölellek, puszillak!

    CC

    VálaszTörlés