2008. május 28., szerda

egy fárasztó nap...

Ezt irtam még Edinburgh-ban:

eddig az út 2/3-a teljesítve. Edinburghban csücsülök, ez a járat „csak” fél órát késett, a berlini háromnegyedet. Mintha lett volna ilyen reklám, ha nem, akkor magamtól vagyok zseni: reggeli Berlinben, ebéd Dublinban, uzsonna Edinburghban, vacsora Lerwickben:) Ezt csináljátok utánam!

meg kell, hogy állapítsam, hogy ezek az írek bolondok. Nem tudom, honnan utaznak, de hogy kb. 10 fokos időben, esőben egy szál papucsban mászkálnak… A berlini gépen láttam az első ilyet, ő még annyit hozzátett ehhez, hogy kis, a nyálával összeragasztott papír zsebkendő-gombócokat töfködött a fülébe. Az előtte ülő csaj se volt normális, akárhányszor levegő-örvénybe kerültünk, vadul elkezdte a mutatóujjával a barátja vállát nyomkodni, aki szemtakarót viselt és próbált volna aludni, de a lány mindig bátorításra szorult.

Aztán a dublini wc-be sikerült beleejtenem azt a gigaméretű wc-paprírgurigát, amit ott használnak. Ugyanis nem volt lerögzítve és az egyik csomagom beleakadt:D Szerencsére ki tudtam halászni, még csak vizes se lett.

Na és akkor a Shetland szigetek: amikor megkaptam a beszállókártyát, örültem, hogy végre ablak mellett ülhetek, de aztán megláttam a gépet:

olyan 30 személyes, és rettentő hangos. Összesen 3 sor ülés volt, vagyis az ülések 2/3-a ablak melletti, nehéz is lett volna nem oda kapni helyet...
Ilyeneket láttam leszállás közben:
A csomagátvétel és a "váróterem" egy helyiségben voltak, a futószalag, amin a bőröndök jöttek, kétszer körbefordult, és meg is állt, végülis 28 táskához :)
Egy fiatal menedzser srác, Chris jött értem. Pár kilométer után piros lámpánál meg kellett állni, még csodálkoztam is, hogy nincs is itt sín, milyen vonat jöhet. Aztán kiderült, hogy egy repülő szállt le, de olyan alacsonyan, hogy emiatt le kellett zárni az utat.
Chris körbevitt a városban, láttam mind a 3 hotelt, a szállást, találkoztam kollegákkal, akiknek nem emlékszem a nevére.
Voltam vásárolni is, a Co-opban, jó nagy üzlet, van benne minden, épp csak a Norbi-kaják hiányoznak...
A házban 4en vagyunk, ami kifejezetten jónak mondható, különösen, miután Chris mondta, hogy a másik házban 10-en vannak, és még a nappalit is felosztották szobákra. A mi házunkban lakik Chris, egy angol lány, a nevét nem tudom, de tegnap vagy fél órát beszélgettünk, nagyon aranyos. És van itt még -ki más- egy magyar lány, Judit, aki azt hiszem takarító. Tegnap ő és a barátja, Henrik is beszámolt az életéről. Ők se, és az angol lány sincs elájulva, azt mondják, a vezetőség szeszélyes, a beosztásokat a tulaj csinálja, aki hol itt, hol Aberdeenben van, és nyilvánvalóan tisztában van azzal, hogy melyik takarítónak, pincérnek, és recepciósnak mikor kell dolgoznia...
Mindegyikük azt mondja, hogy nagyon nyugodt a város, szívrohamban valószínűleg kevesen halnak meg:)
Megyek, készülődöm, igyekszem pár nap múlva írni. Ma 3-11-ig, holnap 7-15-ig dolgozom, és végig egész héten. Nyugodtan lehet sajnálni.
Szobáról, (új) egyenruháról később, akármennyire is ez érdekel mindenkit:)

18 megjegyzés:

  1. Csenguskám!

    Könnyesre röhögtem magam a beszámolódon. Eddig még nem vették el a humorérzékedet. Kiváncsi vagyok az első munkanapodra is!!! Jöttek a bálnavadászok? Milyen a tulaj? És melyik szállóban dolgozol?
    Változatlanul vigyázz Magadra! puszi Éva

    VálaszTörlés
  2. Ez is valami,hogy már ott vagy!!
    A szivgyógyszereket dobd el, a humorodat pedig nagyon tartsad magadnál!!!
    Hát igen az egyenruha az érdekelne....
    Na de majd olvasunk erröl is ! Ugye??
    Addig is puszi: Tomi

    VálaszTörlés
  3. Szia CsB!

    Örülök, hogy kijutottál. Vigyázz magadra! Hogy mi lett végül csütörtökön a pénzzel - amikor nem voltam bent a cégnél, bár ezt gondolom észrevetted :-) - azt nem tom. Jelentkezz!!!

    VálaszTörlés
  4. Dear Csenge!

    Ez eddig nem olyan rettenetes.
    Bár majd az első 3 nap munka után, ha írsz újabb beszámolót akkor már biztosan Te is jobban látod, hogy lehet-e ott élni vagy sem. Kitartás! Már eddig is nagyszerűen csinálod. Ma akkor kettőkor gyere és angolozunk. :)

    Szia:

    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  5. Üdv sziget réme!:)))

    Ahogy elnéztem azt a légcsavaros repülőt, kész csoda, hogy élsz.:)) Asszem abban a percben fordultam volna vissza, ahogy azt meglátom.:)) Örülök, hogy szerencsésen megérkeztél, és elnézve a képeket, nem is olyan szörnyű, bár ahogy megérintettem a képet, majd szétfagyott a kezem.:))) Küldhetnél egy kis friss levegőt, itt 30 fok van, majd megőrölük (pedig nem is vagyok Bridget Jones). Apropó, épp tegnap néztem meg a Bridget Jones filmet, ezt még együtt láttuk moziban (jaj, ez olyan romi. Mindjárt elsírom magam:))) Vasárnap voltak Katterék, főztem kaját, a fasírt ultra fokhagymás lett, azért megették (én a maradékot még aznap kidobtam.:)))) (ez csak vicc volt.:)) Kártyáztunk is egyet, nem repült a pakli, de kicsit kikaptam, mert elbasztam.:))) Hétvégén Boszlón leszek, végre semmit sem kell csinálnom, henyélhetek. Tanítás már nem vészes, várom a nyaralást.:))) A blogod rendszeres olvaóinak táborába léptem, de nem mindig fogok írni, inkább mailben, mert itt a szaftosabb részleteket nem publikálhatom, ami erősen korlátozza írói vénám kiteljesedését.:))) (Uram isten, ezt a mondatot én írtam volna????:))) Puszillak és várom a közeli olajfúrótornyokon készült képeidet a részletes tudósításokkal.:))

    VálaszTörlés
  6. Csenguskám!

    Mi van? Miért nem írsz?
    Nem tudok semmit!
    puszillak Éva

    VálaszTörlés
  7. SZiasztok!
    Irok en, csak vagy dolgozom, vagy alszom, es olyankor nehez irni:)
    Egyelore csak a hotel es a lakas kozotti utat ismerem, mindig hulla vagyok a sok uj infotol, es inkabb hazajovok es lefekszem.
    Ma akartam elmenni TB-t intezni, de rajottem, hogy pentek van es nem tudom a jovo heti beosztasomat. Ha pont akkorra kapok idopontot, akkor nem tudok menni.
    Kicsit rossz, hogy lakik itt egy magyar, tegnap is egy csomot beszeltem vele meg a haverjaival, persze nem én kezdemenyeztem...
    Csinaltam kepeket a hazrol meg a szobaro meg a kornyekrol, majd felteszem, de ma megint delutanos, holnap emg delelottos vagyok, ugyhogy alvas lesz megint. Leszivja az energiamat a sok tanulnivalo.

    VálaszTörlés
  8. Szia Cs!!

    Már napokkal ezelőtt olvastam a regényt, amit elkezdtél, de nem tudtam reagálni, mert mennem kellett. Szóval bocsesz, de tudod, hogy sokat gondolok rád. Azt a magyar csajt tényleg le kéne cserélni, idegesítő lehet, hiába aranyos...:) Gym van? sok túrista van arrafelé? Egyáltalán van ember arrafelé???:) Nagyon teccenek a képek amiket küldtél, ez tényleg a nyugalom szigete. Élvezd ki és pihenj..:) Milyen az idő? Meddig tart a nappal? ????

    VálaszTörlés
  9. Szioo

    remelem a nemirasodnak az egyeduli oka, hogy sokat dolgozol...

    VálaszTörlés
  10. Figyelem! :)

    Csenge uzenetet tovabbitom:)
    2 napja nincsen internete, csak ugy elszallt, mint ahogy jott, ezert nem tud irni. Jol van, sokat dolgozik, kezd belerazodni az ottani forgalmas eletbe:)

    VálaszTörlés
  11. Nem is igaz, hogy forgalmas:)
    Sziasztok!
    igen, az eddig lopott internet nem mukodik, majd probalok valamit szerezni, mert most a konyvtarba kellett jonnom. Igaz, ingyeeee van.
    Minden rendben, egyre tobb mindent ertek a munkabol, az egyenruha sem gaz, egesz furcsan ereztem magam 3 nap utan gatyaban...
    Most megyek hivatalos ugyeket intezni, Tb-kartya, munkavallalasi, stb.
    Most nem tudok valaszolni a levelekre, holnap megteszem.
    Puszi mindenkinek!:)

    VálaszTörlés
  12. nem vette fel valamelyikotok a MO-Europa-valogatott kezimeccset???????????????????

    VálaszTörlés
  13. Szió!

    Csakhogy hallani felőled, már kezdtem megrémülni, hogy elraboltak, és kényszerítenek, hogy egy sztriptízbárban pucéran pörögj a rúdon a büdös bálnavadászok legnagyobb örömére.:)) Örülök, hogy minden jól alakul, és az idő sem annyira gáz. A szél miatt ne aggódj, pukizz nagyokat ellenkező irányban, az majd kioltja a szélvihart.:))) Küldjek füldugót a hajókürtök ellen? Szerintem azt is megszokod majd.:)) A fagyival azért bánj óvatosan, nincs kedvem decemberben egy bálnával találkozni.:))) Puszillak sokszor

    VálaszTörlés
  14. Bundi!
    ne egess! Urino vagyok, nem szoktam pukizni!!!:D

    VálaszTörlés
  15. errol a kompjuterrrol nem tudom feltenni az uj bejegyzest, varnotok kell meg egy picit:(
    puszi mindenkinek!
    csenge

    VálaszTörlés
  16. Hali!:-)

    Már kezdtem én is aggódni, hogy mi van veled, miért nem írsz, mert ugye hívni nem tudlak, mert leapasztanám a maradék pénzt is a kártyádról:-))

    De akkor látom, hogy okés a helyzet!:-)

    A netet meg lehet, hogy valaki ellopta tőletek, mint ahogy ti is ugye mástól:-) Ha néztél elég CSI-t, akkor kiderítheted, hogy ki(kik) volt(ak):-)) Figyeld a nyomokat:-) vagy tanulj Sherlock Holmes-tól vagy Ő nem skót volt?! hmm, nem tudom, mindegy! A lényeg, hogy megtaláld:-)

    VálaszTörlés
  17. Csenguska!

    Csinálj már valamit, hogy megtudjam a részleteket!!!
    Puszillak Éva

    VálaszTörlés
  18. Csenguskám!

    Végre-valahára írtál. Értem én, hogy aludnod is kellett, meg hogy, sokat dolgoztál (de volt du. 3-tól másnap du.-ig is időd, csak aludtál?) Na, lényeg, hogy megvagy. Milyen a meló? A kollegák? A címedet, elérhetőségedet hétvégén megfejtem. Puszillak Éva

    VálaszTörlés