2015. október 6., kedd

606.

Hogy a nadrag tortenetet folytassam, mult heten is felprobaltam mind a 3 farmeromat, amik majdnem uj allapotban vannak, mivel korabban nem jottek ram. Hat az egyik leesett rolam, az lesz majd az otthonkam, amiben kenyelmesen tudok uldogelni a szofan, a masik kettonek pedig a szokasos utcai viselet marad, de azokhoz is mar ov kellene. Es tegnap megmertem magam a konditeremben, 80.2 kilo vagyok, hetvegere 80 alatt leszek, illetve ruha nelkul mar biztos most is alatta vagyok, de nem akarnam a konditerem nepet hergelni meztelenseggel, meg kitiltatni se akarom magam.

Akkor gondoltam, hogy lehet, hogy elszaladt velem a sulynovekedes lova, amikor hason probaltam aludni, es egyszeruen nem kaptam levegot, eloszor komolyan meg voltam gyozodve arrol, hogy valami szivbajom van, haha. Es nem vettem eszre, hogy csak dagadt vagyok. Eltunt a derekam, valltol combig egy nagy tomb zsir voltam. Most mar kisebb zsir vagyok es kevesbe lotyog, megkemenyitettem a zsirraktarakat. Viszont megint ott tartok, hogy azon meditalok, eleg kihivast jelentenek-e az orak, amikre jarok? Eleg hulyen hangzik, amikor kettlebell-rol meg egyeb szadi dolgokrol beszelek, pont az ellenkezoje szokott az emberek eszebe jutni. Erre a kerdesre tegnap csattanos valaszt kaptam, kikeszitett a kettlebell oktato, olyan fasza kis feladatot talalt ki, ami kb 10 percig tartott, felvaltva volt benne ugralas es erogyakorlatok. A gyakorlat vegen pont felem jott, mondtam neki, hogy perverz modon elveztem ezt a kis cuki feladatot, mire rohogott, lehet, hogy nem erre szamitott??

Mindenesetre lassan varialni fogom ezeket az orakat egy kis lepcsozessel, sprintfutassal, dombrafutassal es ugralokotelezessel. 

Vasarnap megint csinaltam turofelfujtat (http://www.cikkeim.hu/turofelfujt-erdei-gyumolcs-ontettel-dietasan/), Marian kedvence lett, a tobbi alkotasomat is megette, de ez a nyero, plusz meg itt voltak Zsuzsiek baratnoi is latogatoban es egyikuk gluten-, es laktozerzekeny, meg voltam gyozodve rola, hogy ebben a receptben tuti van valami, amit o nem ehet, felsoroltam az osszetevoket, es szegeny tokre orult, hogy ehet belole, es meg izlett is neki, ki gondolta volna, hogy fejlodokepes vagyok?
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése