2015. március 12., csütörtök

598. Tollas

Ujabb leisure centre-es tortenet: Multkor bejott egy indiai muki, ami nem meglepo, vannak olyan napok, amikor mind a 8 tollaspalya az ovek, es van, amikor 3-4-en jatszanak egy palyan, ilyenkor van az, hogy 25—en megjelennek a penztarnal egyszerre. Na ez a muki kesett, es kert egy utot kolcsonbe, es hozzatette, hogy konnyu uto kell neki. Mar ezen felhuztam a szemoldokom, de adtam 5 utot, hogy valasszon. Nekiallt imitalni az uteseket, fonak, fej felett, tornaztatta a csuklojat, en csak neztem, hogy ez most valami kandi kamera, suhogott az uto. Mind az 5-ot letesztelte, kivalasztott egyet, de kozben pislogott befele a szekrenybe, ahol a tobbi utot tartjuk, es vegul kibokte, hogy neki konnyu uto kell, adjak mar meg neki. Kivettem meg 4-et, azokkal is varazsolt, es nagy nehezen kivalasztott egyet, es elegedetten tavozott. A masik recepcios rajtam rohogott, mert hogy az arcom egy tanulmany volt szerinte. Ha ennyire profi, miert nincs sajat utoje? Es neha bekukkantok, amikor jatszanak, mert a jobbtol tabulni nem szegyen, de hat meg jonak se voltak mondhatok, azt hittem, hogy a tollas hazajaban mindenki utovel a kezeben jon vilagra.

Flag Counter

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok

    Belfastban élő magyart keresek.Van egy autós cég és meg kellene nézni valódi cég vagy hamis

    VálaszTörlés