2012. augusztus 19., vasárnap

Itt vagyok, elek

Itt is leirom, amit Facebook-on korabban mar megtettem: ugy tunik, hogy arcureggyulladasom van, szenvedek, mint a kutya. Nem mondom, hogy emiatt nem irtam, pedig kenyelmes kifogas lenne. Az elso heten meg csak sima megfazasnak tunt, de ott is fajt, ahol ilyenkor nem szokott, a nyakam, az arcom, a fogaim, az inyem. Mondjuk hulye voltam, nem szedtem semmit, "majd elmulik" alapon. Aludni se nagyon tudtam tegnapig, amikor Marcsi belemdiktalt fajdalomcsillapitot. Ilyen allapotban sehova nincs/nem volt kedvem menni, most 3 napot voltunk a Balcsin, de le se mentunk a vizhez.
Leszarom, ugy dontottem, hogy holnaptol egeszseges leszek, es nem foglalkozom az orrombol omlo dzsuvaval (persze azert kifujom...).
A Corvin plazaval szemben lakunk, egesz kellemes a bevasarlokozpont, ma kaptunk cernat is, belelt boritekot is,   hatarozottan jobban ereztuk magunkat vasarlas kozben, mint tegnap este 10-kor a Klinikaknal levo ejjel-nappaliban, ami elott 3 cigany orizte a rendet...

free counters

7 megjegyzés:

  1. Akkor most már voltál orvosnál, onnan tudod, hogy ez arcüreggyulladás? Írt fel antibiotikumot is? Az orrspray is sokat segít és ha van rá mód akkor infra lámpával melegíteni kellene. Jobbulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem voltam orvosnal, barati diagnozisok ezek, de az egyikuk SOTE-t vegzett. Inhalalok, forro zuhanyt veszek, kamillazok, orrspray-zek, orrot fujok. Es varom, hogy vege legyen.

      Törlés
    2. Miért olyankor jön a kór, amikor éppen élveznéd az otthonlétet? Ez igazságtalan. Remélem vége lesz nemsoká.

      Úgy várom már, hogy csütörtök este legyen és mehessünk Mo. felé mi is.

      Törlés
  2. Igen, en is reklamalnek emiatt valahol, tudod a cimet?
    Egy nap alatt hazaertek? Ha nem, hol alusztok?

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom, de jogos lenne a reklamáció.

    Nem érünk haza egy nap alatt. Minimum 18 óra az út. Viktor szerint az autóban alszunk, szerintem Nürnberg körül Etap hotelban. Szombaton hajnalra tervezzük, hogy hazaérünk.

    VálaszTörlés
  4. A kocsi is egesz kenyelmes, ha hatra lehet rendesen hajtani az ulest. Ha nem, akkor szivas. Mi is neztunk elozetesen Etap hotelt, de pont ahol mi jartunk nem volt egy se, mashol meg volt 4 egymas nyakan...

    VálaszTörlés