2010. szeptember 2., csütörtök

Autókról

Tegnap este megpróbáltunk lelket lehelni Kispirosba, az autómba. Kitoltam az udvarról Mariannal nehezítve, onnan meg nekieredt a dombnak lefele óriási sebességgel, volt talán 5 km/óra is. De beindulni nem akart. Így most a rendőrség előtt parkol, de nem csak emiatt vagyunk benne biztosak, hogy nem lopják el, hehe (az ismert problémán túl a vezetőoldali ajtaja se nyílik, csak belülről).

Ma reggel beültem Michelle mellé és közöltem, hogy a múltkori siralmas vezetés után ma tökéletes leszek, majd úgy indultam el, ahogy nem szabad... Észrevettem, hogy miközben vezetek, ő folyton egy A4-es laminált papírlapra sandít, ilyen lesz a vizsgáztatónál is, és Michelle pontozott. Volt sokszor, hogy dícsért, és mondta, hogy "ezen a papírlapon ez progresszív vezetésnek minősül, ezt várják majd el a vizsgán is". Azért egyszer lefulladtam, hogy legyen mit írogatnia, de a végén aszonta, hogy "It was brilliant", és 8 mínuszpontot kaptam a hibákért. A vizsgán max. 15 vagy 16 ilyenem lehet, ha több, akkor bukta.

A vizsga egyébként úgy kezdődik, hogy a papírmunka, személyazonosság ellenőrzése után el kell majd olvasnom egy kb. 20 méterre levő autó rendszámát. Ha ez nem megy, már vége is a vizsgának. Ez az eü. alkalmasság (mostanában úgy járkálok az utcán, hogy ezt gyakorlom) . Aztán lehet, hogy parkolnom kell még a vizsgaközpont területén, és ezután olyan 30-40 perc vezetés a forgalomban, esetleg újabb parkolással súlyosbítva.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése